Rēķinu izrakstīšanas programma

Bezmaksas Rēķinu Ģenerators


Datums*:

Apmaksāt līdz:


Pircējs:




Pievienot produktu vai pakalpojumu:

Manas cenas ar PVN:


Nosaukums Daudzums Cena Kopā PVN(%) PVN
Kopā: 0,00 €

PVN: 0,00 €

Kopumā: 0,00 €




Pārdevējs:




Maksājumu informācija:


Atcerēties pārdevēja datus tīmekļa pārlūkprogrammā (sīkdatnes):  


Rēķina paraugs:
rēķina paraugs

Papildu funkcijas pieejamas tikai reģistrētiem lietotājiem:
  • Logotips
  • Rēķinu organizators
  • Klientu organizators
  • Produktu organizators
  • Rēķini un tāmes klientam uz e-pastu
  • Izveidot kontu

Noderīgi zināt:

Kas ir rēķinu ģenerators? (Viss, kas tev jāzina)

Rēķinu ģenerators ir tiešsaistes rīks, kas ļauj maziem uzņēmumiem, ārštata darbiniekiem vai darbuzņēmējiem ātri ģenerēt rēķinus ar dažu klikšķu palīdzību. Rēķinu ģeneratora funkcija ļauj veikt standarta formatēšanu, izkārtojumu un saturu, kā rezultātā viss rēķinu sagatavošanas process tiek veikts efektīvi un ātri.

Šāda veida programmatūra piedāvā dažādus rēķinu veidus, kurus var izvēlēties atkarībā no uzņēmuma grāmatvedības tematikas. Vienīgais rēķinu ģeneratora mērķis ir paātrināt un standartizēt rēķinu izrakstīšanas funkcijas. Tomēr rēķinu ģenerators atšķiras no rēķinu izrakstīšanas programmas. Atšķirības starp abiem iz apkopotas tabulā zemāk:

Rēķinu izrakstīšanas programma (izmēģiniet bez maksas) Rēķinu ģenerators
Rēķinu izrakstīšanas programma ir aprīkota ar padziļinātu statistiku un integrētiem darbības moduļiem. Tādējādi lietotāji var redzēt analītiskos datus, kas palīdzēs izprast uzņēmējdarbību un pieņemt lēmumus. Rēķinu ģeneratorā nav statistikas un integrētu darbības moduļu. Šī programmatūra ir paredzēta tikai rēķinu ģenerēšanai.
Rēķinu izrakstīšanas programmā ir iespēja uzglabāt ar klientiem saistītu informāciju (datu bāze). Rēķinu ģenerēšanas laikā iespējams iegūt tādu informāciju kā klienta vārds un adrese. Rēķinu ģeneratoram nav iespējas saglabāt klientu datus. Tas nozīmē, ka jums būs jāglabā atsevišķa lapa ar klientu informāciju.
Izmantojot rēķinu izrakstīšanas programmu, iespējams nosūtīt atkārtotus rēķinus. Jūs varat atzīmēt, ka rēķins tiek atkārtots katru dienu, nedēļu, mēnesi vai gadu, un pat izvēlēties dažas pielāgotas dienas. Rēķinu ģeneratoram nav iespējas nosūtīt atkārtotus rēķinus. Katru reizi, kad nepieciešams nosūtīt rēķinu, tas būs jāievada manuāli.
Rēķinu izrakstīšanas programmai ir inventāra modulis. Tas nozīmē, ka jūs varat pārvaldīt un uzturēt inventāra datus kopā ar pārdošanas uzraudzību. Piemēram, ja jūs sagatavojat rēķinu par divām A produkta vienībām, programmatūra automātiski samazinās A produkta krājumu datus. Rēķinu ģeneratoram nav inventāra moduļa. Jums būs nepieciešams manuāli atjaunināt inventāra ierakstu pēc katras produkta pārdošanas. Tas var būt laikietilpīgi.
Rēķinu izrakstīšanas programma nodrošina iespēju uzglabāt datus atkārtoti lietojamā formātā. Rēķinus var ģenerēt, nosūtīt un uzglabāt uz mākoņa balstītā operētājsistēmā. Rēķinu ģenerators nesaglabā datus atkārtoti lietojamā formātā. Tāpēc katru reizi, kad tiek ģenerēts rēķins, jums ir jāpārbauda formatējums. Citiem vārdiem sakot, šīs programmatūras funkcija aprobežojas tikai ar rēķina ģenerēšanu PDF vai Excel formātā.
Rēķinu izrakstīšanas programmu atbalsta mākoņdatošanas datu serveris. Tas ļauj jums saglabāt operatīvos datus. Rēķinu ģenerators neizmanto mākoņdatošanas datu serveri.

Rēķinu izrakstīšanas programma ir pietiekami kompleksa un var palīdzēt uzņēmumiem izmantot tādus darbības moduļus kā analītika un lēmumu pieņemšana. Tā atšķiras no rēķinu ģenerēšanas programmas, jo rēķinu ģenerators aprobežojas tikai ar rēķinu ģenerēšanu Excel vai PDF formātā. Svarīgi atzīmēt, ka abas šīs programmatūras ir noderīgi resursi uzņēmumam, un tieši uzņēmumam pašam ir jāizvērtē to izmantošanas piemērotība, pirms izvēlēties vienu no tām.

Tālāk tiks aplūkots, kuriem uzņēmumiem būtu jāizvēlas rēķinu izrakstīšanas programmu un kuriem – rēķinu ģenerēšanas programmu.

Kuriem uzņēmumiem vajadzētu apsvērt iespēju izmantot rēķinu ģeneratoru?

Rēķinu ģenerators ir piemērots ārštata darbiniekiem un MVU, kas mēnesī izraksta tikai dažus rēķinus. Iemesls ir tāds, ka rēķinu ģenerēšanas process ar šo programmatūru ir salīdzinoši lēnāks. Turklāt ir jāaprēķina izmaksas, kas saistītas ar rēķina nosūtīšanai un uzskaitei patērēto laiku. Jums būs arī manuāli jākoriģē preču krājumi un citas pozīcijas pēc tam, kad ir reģistrēti pārdošanas apjomi. Savukārt rēķinu izrakstīšanas programma ir daudz ātrāka, un tā maksā tikai 4,95 € mēnesī. Ieteicams apsvērt un salīdzināt izmaksas ar ieguvumiem un veikt loģisko izvēli.

Kuriem uzņēmumiem vajadzētu apsvērt iespēju izmantot rēķinu izrakstīšanas programmu?

Rēķinu izrakstīšanas programma ir organizēta tā, ka spēj ātri veikt savas funkcijas, vienlaikus ietverot dažādus funkcionālos moduļus. Šie moduļi ir integrēti, un tas paaugstina uzņēmuma darbības efektivitāti. Piemēram, ja tiek reģistrēta pārdošana, automātiski tiek atjaunināts inventāra uzskaites modelis. Šī rēķinu izrakstīšanas programma ir ideāli piemērota uzņēmumiem, kas katru dienu nosūta vairākus rēķinus. Tā ir piemērota arī uzņēmumam ar periodiskiem ieņēmumiem. Ņemsim par piemēru uzņēmumu, kas nodarbojas ar nekustamo īpašumu. Šāda veida nozarē uzņēmumam ir nepieciešams iekasēt nomas maksu no vieniem un tiem pašiem īrniekiem un vienā un tajā pašā konkrētajā datumā. Atkārtotu rēķinu iestatīšana, izmantojot šo programmu, nodrošinās naudas iekasēšanas ātrumu un kopumā augstāku uzņēmējdarbības efektivitāti.

Izvēle starp šīm divām programmatūrām ir atkarīga no jūsu vajadzībām. Ja savā ikdienas uzņēmējdarbībā plānojat veikt dažādas darbības funkcijas, izmantojot programmatūru, tad ir loģiski izvēlēties rēķinu izrakstīšanas programmu. Tomēr, ja nolūks ir izmantot programmatūru, kas aprobežojas tikai ar rēķinu nosūtīšanu, tad gudrāka izvēle būs rēķinu ģenerators.

Ja esat nolēmis izvēlēties rēķinu ģeneratoru, jums būs jāņem vērā sekojoši faktori.

Kā izvēlēties labāko rēķinu ģeneratoru

Pirms rēķinu ģeneratora izvēles ir jāņem vērā vairāki faktori. Šie faktori ietver vienkāršību (lietošanas ērtumu), iespēju ģenerēt dažādus dokumentus, piemēram, avansa rēķinus, tāmes, debetrēķinus vai kredītrēķinus, mobilās lietošanas iespējas un to, vai to var izmantot gan PC, gan Mac. Tālāk tiks aplūkota sīkāka informācija:

  • Vienkāršība

    Šeit noderēs rēķinu ģenerators. Katru reizi, kad nepieciešams ģenerēt rēķinu, jums vajadzēs vienkārši ievadīt datus. Rezultātā šo programmatūru ir viegli lietot, un rēķinu sagatavošanas laiku var maksimāli samazināt.

  • Iespēja ģenerēt dokumentus

    Rēķinu ģenerators spēj sagatavot arī citus līdzīgus uzņēmējdarbības dokumentus, piemēram, avansa rēķinus, debetrēķinus vai kredītrēķinus u. c. Mazā uzņēmumā šie dokumenti var nebūt bieži vajadzīgi, taču, lai izvairītos no iespējamām problēmām, ja jums ir nepieciešami šie dokumenti, ir lietderīgi, ja ir iespēja tos vajadzības gadījumā izgatavot.

    Tāpat arī programmatūrai jāatbalsta visas dažādās operētājsistēmas, tostarp Mac, mobilās operētājsistēmas un PC.

    Visizdevīgākā rēķinu ģeneratora īpašība ir tā, ka tas ir pieejams bez maksas. Taču, lai gan par to nav jāmaksā, tā funkcijas var būt ierobežotas.

Turpretī rēķinu izrakstīšanas programma ir aprīkota ar sarežģītām funkcijām un integrētiem moduļiem. Daži no šiem funkcionālajiem moduļiem tiks aplūkoti zemāk:

  • Rēķinu izrakstīšanas modulis

    Šis modulis spēj nosūtīt rēķinus, koriģēt debitoru parādu atlikumus, nosūtīt atgādinājumus, tāmes, kā arī debetrēķinus un kredītrēķinus.

  • Klientu vadības modulis

    Šis ir viens no svarīgākajiem moduļiem, ar kura palīdzību notiek klientu pārvaldība.

  • Krājumu vadības modulis

    Šajā modulī var pārvaldīt krājumus un veikt uzskaiti par krājumiem, kam tuvojas derīguma termiņš.

  • Atkārtotu rēķinu modulis

    Šajā modulī ir iespēja automātiski izveidot un nosūtīt atkārotus rēķinus klientiem katru mēnesi vai katru gadu.

Nobeigumā

Rēķinu ģenerators ir bezmaksas rīks, ko parasti izmanto ārštata darbinieki un mazie uzņēmumi, lai ģenerētu rēķinus. Šī programmatūra nesaglabā rēķinus atkārtoti lietojamos formātos, un tajā nav paplašinātu moduļu. Šeit nav iespējas sagatavot atkārtotus rēķinus, nav klientu bāzes, rēķinu moduļa vai citu uzlabotu funkciju. Tā aprobežojas ar rēķinu ģenerēšanu Excel vai PDF formātā.

Ja uzņēmums nespēj izdarīt izvēli, vai izvēlēties rēķinu izrakstīšanas programmu vai rēķinu ģeneratoru, galvenais faktors, kas jāņem vērā, ir tas, vai jums nepieciešamās funkcijas ir sarežģītas un kompleksas. Ja tās tādas ir, tad ieteicams izvēlēties rēķinu izrakstīšanas programmu. Šī programma ļauj rēķinu izrakstīšanas procesu veikt ātri un racionalizēti, jo tajā ir integrēti funkcionālie moduļi, kas veicina darbības efektivitāti. Tomēr, lai izmantotu šo programmu, ir nepieciešams maksāt 4,95 € mēnesī.

Ja uzņēmums sliecas izvēlēties rēķinu ģeneratoru, lēmums būs atkarīgs no tā, vai tas ir viegli lietojams un spēj sagatavot arī citus dokumentus, piemēram, avansa rēķinus, cenu piedāvājumus, tāmes, debetrēķinus un kredītrēķinus.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir PDF rēķinu ģenerators?

Tā ir programmatūra, kas ģenerē rēķinus PDF formātā. PDF failu nosūtīšanas priekšrocība ir tā, ka tie uzreiz ir gatavi nosūtīšanai, izmantojot e-pasta pielikumu.

Kas ir Excel rēķinu ģeneratora programma?

Tas ir rēķinu ģenerators, kas sagatavo rēķinus Excel formātā. Galvenā priekšrocība, ko sniedz rēķins Excel formātā, ir tā, ka to var pārveidot atbilstoši jūsu vajadzībām. Tomēr kā papildu piezīmi var minēt to, ka PDF formātā nosūtīts rēķins atstāj labāku iespaidu nekā rēķins Excel formātā.

Kam vajadzētu izmantot rēķinu ģeneratoru?

Rēķinu ģeneratoru var izmantot ārštata darbinieki un mazie uzņēmumi, kas noteiktā laika periodā ģenerē tikai dažus rēķinus. Tas ir saistīts ar to, ka šīs sistēmas ir salīdzinoši lēnākas un prasa enerģiju. Ja jūsu biznesa nozarē ir nepieciešams bieži nosūtīt rēķinus, tad izdevīgāk ir izmantot rēķinu izrakstīšanas programmu.

Vai rēķinu ģenerators ir bezmaksas?

Rēķinu ģenerators ir bezmaksas, tomēr tā trūkums ir tāds, ka to izdevīgi izmantot tikai maziem uzņēmumiem, kas konkrētā periodā izsūta tikai dažus rēķinus. To nevajadzētu izvēlēties, ja vēlaties piekļūt advancētiem un integrētiem grāmatvedības moduļiem. Tā vietā būtu jāizvēlas rēķinu izrakstīšanas programma, jo tā piedāvā uzlabotas funkcijas, piemēram, krājumu un klientu pārvaldību, atkārtotus rēķinus un pārskatu sniegšanu.



Kā izsniegt uzņēmuma rēķinu

Jums kā uzņēmuma īpašniekam ir jāseko līdzi pakalpojumiem vai produktiem, ko sniedzat saviem klientam. Tas nozīmē pierakstīt cenu, daudzumu, apmaksas veidu un citu līdzīgu informāciju.

Rēķinu izmantošana ir lielisks veids, kā iegūt visu būtisko informāciju par darījumu starp jūsu uzņēmumu un klientu.

Šie rēķini ir noderīgi arī tad, kad rakstāt finanšu pārskatu, veicat revīzijas, iesniedzat nodokļu deklarācijas vai vienkārši analizējat, kā jūsu uzņēmums ir attīstījies. Turklāt tie ir darījuma pierādījumi gan jums, gan jūsu klientam.

Rēķina izrakstīšana ietver šādus soļus:

Izvēlieties rēķina paraugu*

Pareizā rēķina parauga izvēle ir atkarīga no tā, kādus pakalpojumus jūs piedāvājat vai kādus produktus pārdodat. Ieteicams izvēlēties tādu paraugu, kas atbilst jūsu uzņēmuma tēmai/zīmolam, ņemot vērā krāsu, fontu stilu un izmēru.

Estētiski un profesionāli noformēts rēķins, visticamāk, palīdzēs uzlabot jūsu uzņēmuma tēlu. Turklāt, kad jūsu klienti saņem rēķinu, jau no paša sākuma ir jābūt skaidram, ka tas ir rēķins. Tas nozīmē – izvairieties no nevajadzīgiem vai pārmērīgi izskaistinātiem šabloniem.

Rēķinam pievienojiet arī sava uzņēmuma logotipu un saukli. Nepārblīvējiet rēķinu ar pārāk daudziem rekvizītiem. Saglabājiet to vienkāršu, precīzu un aktuālu.

Pievienojiet produktus vai pakalpojumus

Ierakstiet rēķinā tam paredzētajās vietās produktus vai pakalpojumus, par kuriem esat vienojušies ar klientu. Ja nepieciešams, pievienojiet īsus pakalpojumu/produktu aprakstus, tikai tik daudz informācijas, lai klienti zinātu, par ko viņi maksā.

Pārliecinieties, ka informācija par to, ko piedāvājat, ir pareiza, lai novērstu liekus klientu jautājumus vai nevajadzīgu stresu. Nepareiza jūsu pakalpojumu vai produktu detalizācija var novest pie maksājumu kavēšanās, attiecību pasliktināšanās ar klientiem un vispārējas jūsu uzņēmējdarbības kavēšanas.

Iekļaujiet svarīgu informāciju (informāciju par uzņēmumu, maksājuma informāciju un klienta informāciju)

Gan jūsu uzņēmuma rekvizītiem, gan klienta rekvizītiem rēķinā jābūt skaidri uzrakstītiem. Rēķinā pareizi jānorāda arī darījuma noteikumi, par kuriem esat vienojušies.

Zemāk ir uzskaitīts, kam jābūt rēķinā:

  • Jūsu klienta uzņēmuma rekvizīti un adrese
  • Jūsu reģistrētā uzņēmuma rekvizīti, adrese un kontaktinformācija
  • Maksājuma metodes
  • Rēķina izrakstīšanas datums
  • Maksājuma termiņš
  • Sniegto pakalpojumu / piegādāto produktu kopējās izmaksas un PVN. Ja tika piedāvāta kāda atlaide, norādiet arī to

Reģistrējiet kontu

Mūsu rēķinu izrakstīšanas programmā ir visas nepieciešamās rēķinu sagatavošanas prasības. Mūsu rēķinu paraugi ir profesionāli izstrādāti un rūpīgi sagatavoti, lai rēķinu izrakstīšana būtu vienkārša un noritētu pēc iespējas raitāk. Ar mūsu programmu mēs piedāvājam elastīgus, gudrus un efektīvus rēķinu izrakstīšanas pakalpojumus. Vienkārši reģistrējieties bez maksas un ļaujiet mums parūpēties par jūsu rēķiniem jau šodien.

*Šī opcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem.

Jauns rēķins IZVEIDOT KONTU